LIDL. Заслужава си!

Нашите награди

avatar1

Нашите награди

Effie 2016

Награда Effie 2016

Рекламите на свежите продукти в Lidl са отличници Te спечелиха златна награда на фестивала Effie 2016, а ние бяхме избрани за компанията с най-ефективни реклами на годината. Обещаваме, че ще продължим да ви предлагаме свежи продукти на добра цена. Оценяваме доверието, което ни оказвате.

Награда на Германската икономика в България

Награда на Германската икономика в България

През 2016-а година Лидл България получи престижното отличие от наградите на Германо-българската индустриално-търговска камара в третата „отворена категория“, която отличава общественозначими проекти, при които комерсиалният фактор не е водещ. По традиция наградата се присъжда за успешни проекти, иновации, ангажираност в социални дейности.

Eventex Awards

Награда Eventex

На международните награди Evenex Awards в началото на 2016-а година Лидл България получи първо място в категория Best Cause Event („Най-добро събитие с кауза“) с проекта „Дай шанс на балканката“, чийто фокус е запазването на популацията на балканска пъстърва в реките на България. В рамките на проекта, за последните 3 години Lidl зариби със 212 000 балкански пъстърви български водоеми.

„Най-зелените компании в България“ 2014

Награда „Най-зелените компании в България“ 2014

В конкурса под патронажа на Президента на Република България, Лидл България получи престижното първо място в категория „Хранителна индустрия“, сектор „Услуги, търговия и селско стопанство“.

Best buy

Награда BestBuy

Българските потребители определиха Лидл България като веригата, която предлага най-добро съотношение цена – качество в България. Това става ясно от резултатите от проучването Best Buy Award за българския пазар. Освен във „Верига супермаркети“ Lidl е отличен още и в категориите „Печива“ и „Дрехи“.

Superbrands

Награда Superbrands

Лидл България притежава и отличие Superbrands България 2015 – 2016 в категорията „Tърговски вериги и центрове“. В класирането се допускат най-отличаващите се марки на националния пазар въз основа на анализ на статистически и пазарни данни. Включването в селекцията е свидетелство за изключителната репутация на бранда относно качество, надеждност и индивидуалност в сектора както сред клиенти, така и сред партньори и медии.

Златно сърце

Награда Златно сърце

През 2014-а година получихме отличие за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“ на списание Business Lady, в категорията „Зелена планета“. Наградата е за кампанията „Дай шанс на балканката“, която подпомага опазването на балканката в планинските реки.

Най-добър работодател

Награда Най-добър работодател

През 2012 -а нашите служители ни наредиха на второ място в конкурса „Най-добрите работодатели в България“ в категорията на големите компании с над 1000 служители и на четвърто място в международната класация в Централна и Източна Европа отново в групата на големите компании. Изследването обхваща 8 държави – България, Чехия, Унгария, Литва, Полша, Русия, Словакия и Турция.

Най-голям корпоративен дарител

Награда Най-голям корпоративен дарител

Отново през 2012-а година Lidl получи две първи места от Български дарителски форум - за „Най-голям корпоративен дарител сред търговските вериги“ в категориите „Финансови дарения“ и „Нефинансови дарения“.