Възможност за любима работа

Образователен видеокаст

Образователен видеокаст на Лидл България - Уменията на 21 век

"УМЕНИЯТА НА 21 ВЕК"

Образователният видеокаст на Лидл България e платформа за разговор по важни за личностното развитие и израстване теми. Видеокастът среща любознателните хора с утвърдени експерти в областта на уменията на 21 век.
Лидл България вярва, че образованието е ключът към успеха.
Компанията споделя поредица от епизоди, посветени на теми за развитие на личностни компетенции, за да следва своята мисия и да подготвя не само своите служители, но и хората като общество за предизвикателствата на съвременния свят и създаването на по-добро утре.

Водещите на Уменията на 21 - Алекс и Алекс
Александрина Николова
Александър Стоичков

ВОДЕЩИТЕ НИ

Алекс и Алекс, както се представят те, са с огромен опит в областта на човешките ресурси, но с хъс и желание застават пред камерите на видеокаста на Lidl и широките им усмивки подсказват, че водят с удоволствие обучителната програма "Уменията на 21 век. Каним те да се разходиш на снимачната площадка заедно с тях. Виж и видео визитката им.

Александрина Николова

Експерт в подбора към регионалното дружество „Равно поле“

Има над 20 години опит в областта на човешките ресурси. Отдадена е на работата си в Лидл България, защото споделя разбирането на компанията, че хората са най-ценната част от една организация. Има енергията да сбъдва проекти, които носят позитивната промяна.

Александър Стоичков

Експерт в Лидл България към отдел „Човешки ресурси“

Една от главните му задачи е свързана с подбор на персонала и привличането на нови таланти за Централата на компанията.  Обича да задава въпроси и е сигурен, че експертите, които са поканени във видеокаста ще разкрият всички полезни умения на 21-и век.

Гостите в епизод едно - Катерина Шопова и Милена Драгийска
Милена Драгийска главен изпълнителен директор на Лидл България
Катерина Шопова директор Човешки ресурси Лидл България

ГОСТИТЕ В ПЪРВИ ЕПИЗОД

Специални гости в първи епизод са Милена Драгийска  - главен изпълнителен директор на Лидл България и Катерина Шопова – директор „Човешки ресурси“ в компанията. Те разказват защо водещ работодател като Lidl инвестира в обучението на своите служители, но продуцира и образователен видеокаст, насочен към обществото.

Милена Драгийска

Главен изпълнителен директор на Лидл България

"Като социално отговорна компания Лидл България имаме ангажимента да подготвяме хората за това, което комплексният свят предлага като предизвикателства в 21 век."

 

Катерина Шопова

Директор "Човешки ресурси" на Лидл България

"Идеята за създаването на видеокаста "Уменията на 21 век" е да бъде споделено място не само за нашите служители, но и за нашите партньори и за всички, които се интересуват и горят в това да се научат на нещо ново и да се развиват като личности"

 

Нашите гости в Епизод#2 - Юлия Мишкова и Кристина Христова
Кристина Христова
Юлия Мишкова
Кристина Христова
Юлия Мишкова

ГОСТИТЕ ВЪВ ВТОРИ ЕПИЗОД

Юлия Мишкова и Кристина Христова разкриват защо е важно да сме медийно грамотни. Това е  ключово умение на 21 век, което ни позволява да функционираме ефективно в онлайн среда. Включва възможността да общуваме, да изразяваме своето мнение и да сме разбрани от останалите. Медийната грамотност ни дава знанията как да организираме работни процеси в онлайн пространството, да си взаимодействаме ефективно с останалите и да предпазваме себе си от недостоверна информация.

Кристина Христова

Кристина Христова е председател на Коалицията за медийна грамотност и ръководител на Factcheck.bg. Награждавана е три пъти от Представителството на Европейската комисия в България с наградата „Робер Шуман“, в категория „Интернет медии“.

Юлия Мишкова

Юлия Мишкова е старши специалист “Управление на проекти” в prepodavame.bg. Отговаряла е за обучението на учители в програма “Нов път в преподаването“. С АЕЖ създават Наръчник за развиване на медийна грамотност. През 2020-2023 организират съвместни обучения на учители от цялата страна по темата.

Кристина Христова

„Медийната грамотност дава възможност на хората да търсят критично информация, да работят етично в интернет пространството и е важно тези умения да ги подобряват заедно с развитието на социалните мрежи.“

Кристина Христова

Юлия Мишкова

"Познаването на начина, по който функционира медийна среда е онази доза здравословен скептицизъм, който може да ни позволи да правим по-умни избори и решения."

Юлия Мишкова

Рая Цветкова и Александър Кръстев
Рая Цветкова
Александър Кръстев
Рая Цветкова
Александър Кръстев

ГОСТИТЕ В ТРЕТИ ЕПИЗОД

Рая Цветкова и Александър Кръстев дават ценни съвети как да се изгражда личен бранд в социалните мрежи и по-специално в професионалната мрежа LinkedIn. Рая Цветкова разказва за добрите практики за споделяне на съдържание и изграждане на бранд с лични и професионални качества и как да бъдеш естествен посланик на компанията. Александър Кръстев дава ключ към уменията как да бъдем автентични, отличаващи се, да изграждаме доверие и да поддържаме успешен профил в LinkedIn.

Рая Цветкова

Рая Цветкова има над 20 г. професионален опит в областта на комуникациите, в които е работила за институции като Министерския съвет, Комисията за финансов надзор и МРРБ, била е част от екипа на All Channels Group и на водеща банка.
Тя е доктор по комуникации от Софийския университет.
Води различни вътрешни и външни обучения по комуникационни теми, включително изграждане на личен бранд.

Александър Кръстев

Александър Кръстев е създател на първата българска агенция за LinkedIn маркетинг BookMark и англоезичния специализиран блог TheLinkedBlog.com. Автор е на колонката в българското сп. Forbes “The Linked Practitioner”, както и на статии за LinkedIn в големи бизнес издания в България. Има над 15 години опит в областта на онлайн комуникациите.

Рая Цветкова

„Личният бранд се изгражда с всяко наше взаимодействие в социалните мрежи. Отговорността за разбирането за нас като личности и професионалисти е напълно наша.“

Рая Цветкова  - Мениджър работодателска марка, Лидл България

 

 

Александър Кръстев

“За всеки има място в LinkedIn - с различни формати, с които да се развива, забавлява и учи. И в същото време развива личния си бранд и създава нови професионални възможности в дългосрочен план.”

Александър Кръстев - Основател на BookMark и обучител по LinkedIn

 

Елена и Здравко Епизод 4
Елена Алтимирска епизод 4
Здравко Димитров Епизод 4
Елена Алтимирска епизод 4
Здравко Димитров Епизод 4

ГОСТИТЕ В ЧЕТВЪРТИ ЕПИЗОД

Елена Алтимирска и Здравко Димитров те учат на нови умения, свързани с успешното взаимодействие с другия или как да провеждаш асертивна комуникация. Това е такъв тип поведение, което ти можеш да отстояваш своите желания, очаквания и цели без да си изискващ и агресивен. Разбираш как да казваш "не", как да реагираш на градивната критика, да приемаш други позиции или не и да общуваш успешно.

Елена Алтимирска

Елена Алтимирска има над 25 години опит в областта на човешките ресурси, докторска степен по организационна психология и многобройни сертификати в областта на екипната ефективност, коучинг, менторинг и др. иновативни техники за успех, като Executive MBA и CIPD.

Елена е създател и партньор в консултантска компания Бизнес Ефект и Имерсика.

 

Здравко Димитров

Здравко Димитров е магистър по Трудова и организационна психология - СУ „Св. Климент Охридски“. Има квалификация по Групово-динамичен тренинг, сертифициран оценител за работа с Центрове за оценка и развитие по методологията на SHL.

Повече от 20 години е  вътрешен обучител в едни от големите корпорации и консултантски компании в България.

 

Елена Алтимирска

„Ефективното взаимодействие се основава на баланса между отстояването на собствените ни цели и интереси и зачитането на другия. Това наричаме асертивност“.

Елена Алтимирска  - Д-р по Организационна психология

 

 

 

Здравко Димитров

„Да общуваме пълноценно е ключът да се чувстваме добре във всички общности – на работа, у дома, сред приятели. За тази пълнота във взаимодействието с другите може да ни помогне умението да сме асертивни - да се грижим за нашите позиции, но не за сметка на другите.“

Здравко Димитров - Експерт "Развитие и ангажираност" в Лидл България.

 

 

Образователният видеокаст „Уменията на 21 век“ е поредица от епизоди. Всеки месец можеш да гледаш нов епизод, посветен на различна тема. Доказали се експерти с дългогодишна практика отварят вратите на необятния свят на умения за личностно развитие. Ще намериш полезна и надграждаща информация като съвети, нови перспективи, ценности, които да обогатят твоя светоглед и отношения в семейна, обществена или професионална среда.