Възможност за любима работа
Офис служители разговарят относно документи

Продажби и логистика

„Щастливи и доволни клиенти“ – това е мисията на колегите от „Продажби и логистика" в централен офис

Мъж служител в отдел логистика облечен в сива риза разговаря по мобилен телефон докато разглежда документ в папка
Жена служител в отдел продажби в заседателна зала пред лаптоп и мобилен телефон в централен офис
Жена регионален мениджър продажби в синя рокля в централен офис

Това са хората, които отговарят за управлението на стоките и координират процесите, свързани с логистиката и организацията на продажбите – от оптималната и удобна подредба на артикулите през управление на акционните активности до оптимизиране и организиране на работните, логистичните и технологичните процеси.

Те са свързващо звено между магазините, логистичните центрове и централата. Управляват и координират филиалните процеси, идентифицират възможностите за подобрение и оптимизиране и разработват и внедряват ефективни решения. Техният стремеж е да улесняват работата на служителите в магазините и да гарантират приятно пазаруване за клиентите.

Високата продуктивност е в основата на ежедневната работа на колегите от „Продажби и логистика" в централен офис. Ключът е в организацията, ефективността и добрата комуникация. С тяхна помощ процесите лесно се задвижват в синхрон с ритъма на продажбите.

Нашите магазини в цифри

Над 15 000 продукта дневно сканират служителите във всеки един магазин. Около 1 000 продукта от „Фурната на Lidl“ се изпичат всеки ден. 1 500 кашона със стоки се зареждат ежедневно във всеки наш магазин.

Магазин Лидл преди отваряне

Над 100 обекта в 48 града

2 000 клиенти дневно на магазин

Над 2 200 служители

и над 1 800 артикула в магазините