Възможност за любима работа

Продажби и логистика

Офис служители разговарят относно документи

Успешната история на Доротея Митева, Директор "Продажби и логистика", РД Кабиле

Какво означава да бъдеш Директор "Продажби и логистика", да отговаряш за една от най-модерните логистични бази в страната и за над 50 магазина? Разказ от първо лице на Доротея Митева, която заема позицията за Регионалното дружество в Кабиле. Пътят ѝ минава през Немската гимназия в Бургас и висше образование в Бон. Веднага след като завършва, кандидатства за работа в Lidl, започва в компанията и получава кариерно развитие в нея... вече над 14 години. Зарежда я екипът, с който работи – енергията, мотивация и идеите на служителите. „Lidl за мен е семейство, компания, която ми даде изключително силен старт в живота“, допълва още Доротея Митева. Повече за мотивите ѝ да се върне в България, пътя ѝ в Lidl и как намира баланс между работа и личния си живот като майка на 2 деца, може да видиш във видеото.

Успешната история на Чавдар Mихайлов, Директор "Продажби и логистика", РД Равно поле

Какво мотивира Чавдар Михайлов, директор „Продажби и логистика“ РД Равно поле, да се върне от Германия и вече 14 години да гради успешно живот и кариера у нас? Още като студент в Мюнхен, той планира да работи в България и търси стабилен работодател тук. Кандидатства в Лидл България за атрактивната програма, която подготвя хора без опит за позицията Регионален мениджър продажби. Чавдар Михайлов участва в откриването на първите 14 магазина на Lidl у нас през 2010 г., получава кариерно развитие и днес вече отговаря за логистичния център в Равно поле и над 55 магазина. „Работата в Lidl е Шампионска лига, защото се работи качествено, работи се в детайл, със система, умисъл, с амбициозен и сърцат екип“, казва още той. Вижте историята му във видеото, част от партньорството ни с BULGARIA WANTS YOU.

„Щастливи и доволни клиенти“ – това е мисията на колегите от „Продажби и логистика" в централен офис

Мъж служител в отдел логистика облечен в сива риза разговаря по мобилен телефон докато разглежда документ в папка
Жена служител в отдел продажби в заседателна зала пред лаптоп и мобилен телефон в централен офис
Жена регионален мениджър продажби в синя рокля в централен офис

Това са хората, които отговарят за управлението на стоките и координират процесите, свързани с логистиката и организацията на продажбите – от оптималната и удобна подредба на артикулите през управление на акционните активности до оптимизиране и организиране на работните, логистичните и технологичните процеси.

Те са свързващо звено между магазините, логистичните центрове и централата. Управляват и координират филиалните процеси, идентифицират възможностите за подобрение и оптимизиране и разработват и внедряват ефективни решения. Техният стремеж е да улесняват работата на служителите в магазините и да гарантират приятно пазаруване за клиентите.

Високата продуктивност е в основата на ежедневната работа на колегите от „Продажби и логистика" в централен офис. Ключът е в организацията, ефективността и добрата комуникация. С тяхна помощ процесите лесно се задвижват в синхрон с ритъма на продажбите.

Нашите магазини в цифри

Над 15 000 продукта дневно сканират служителите във всеки един магазин. Около 1 000 продукта от „Фурната на Lidl“ се изпичат всеки ден. 1 500 кашона със стоки се зареждат ежедневно във всеки наш магазин.

Магазин Лидл преди отваряне

Над 130 обекта в 52 града

2 000 клиенти дневно на магазин

Над 4000 служители

и над 1 800 артикула в магазините