Възможност за любима работа

Мартин и Неше Али

Служители в магазин на Lidl подреждат стоки с марка Родна стряха

Признанията и наградите, с които Lidl е отличен като работодател са много, но най-важно е признанието на служителите, които препоръчат компанията на свои близки и познати, търсещи работа и сигурни условия на труд. Мартин Василев – заместник-мениджър филиал в гр. Варна вече 11 години открива удовлетворение в усмивките на клиентите, а лъчезарната усмивка на Неше Юсуф Али, която той препоръчва за позиция касиер-продавач, със сигурност предизвиква такива и в клиентите.

Препоръчващ: Мартин Василев, заместник-мениджър филиал, гр. Варна

1. Какво те мотивира да препоръчаш Lidl като работодател?

М: Мотивира ме фактът, че вече 11 години като служител на компанията срещам само добро отношение. Социалният пакет е допълнителен плюс, както и фактът, че през годините постоянно се обогатява с нови придобивки. 1 ден отпуск по повод рожден ден е чудесен подарък от страна на компанията, а трите почивни дни на най-важните празници през годината, са също страхотен бонус.

2. Как започна твоят професионален път в Lidl?

М: По напълно стандартен начин с обява за работа, по която кандидатствах. Преминах през необходимите етапи на интервю и стартирах като продавач-касиер през април 2011 г. Вярвам, че трудът ми се оценява, защото за тези 11 години преминах през важни кариерни стъпала – работих на позиция младши заместник-мениджър филиал, а вече 4 години съм заместник-мениджър филиал. Естеството на работа и динамиката ми харесва, като добавим доброто отношение и развитие, мотивацията многократно нараства.

3. Ако трябва да опишеш Lidl с няколко думи кои биха били те?

М: ТОП работодател

4. Кои качества на Неше те убедиха, че тя е подходяща за екипа на Lidl?

М: Тя е лъчезарен човек, който не се плаши от работа. Това са качества, които помагат да се работи с клиенти и в екип, а съответно я правят подходяща и за позицията касиер-продавач, която тя заема.

5. Помага ли това да имаш близък и познат човек в екипа?

М: Разбира се, че помага, въпреки че след толкова години в компанията чувствам всички хора в екипа близки.

6. Какво ти носи усмивки и удовлетворение в работата?

М: Усмивките на клиентите.

 

Препоръчан: Неше Юсуф Али, касиер-продавач, гр. Варна

1. Какво те мотивира да избереш Lidl като работодател?

Н: Най-вече сигурността, която компанията ми дава. Стартирах работа през февруари 2021 година, в период на дълга пандемия, която засегна толкова много бизнеси, а сигурността, която открих в Lidl е изключително важна за мен като човек със семейство и необходимост от гарантиран доход.

2. Какво ти сподели Мартин за компанията, с което спечели твоето доверие и оправдаха ли се неговите думи впоследствие?

Н: Да, категорично се оправдаха. Михаил препоръча добрата работна среда – голям и задружен колектив, работното време и не на последно място заплатата.

3. Помага ли това да имаш познат човек в екипа?

Н: Да, помага ми, защото има към кого да се обърна за информация или съвет, когато имам нужда от такъв.

4. Кое е най-ценното качество, което придоби или разви в Lidl?

Н: Динамиката е толкова голяма, че бързината е качество, което развих. В предишния си професионален път също съм работила с клиенти, сега се старая още повече да подхождам с разбиране към тях и техните очаквания, така че това също е качество, което усъвършенствам.

5. Кое те усмихва и мотивира в работата?

Н: Когато работата върви добре и няма проблеми, това е достатъчно основание за мотивация, а когато екипът е в добри отношения и атмосферата е позитивна, то тогава идват и усмивките.