Възможност за любима работа
мениджър филиал и двама касиер-продавачи в магазин Лидл

Сигурност в несигурни времена: 6 служители на Lidl разказват

Сигурност в несигурни времена – 6 служители на Lidl разказват

 

Лидл България е работодател, който вече 10 години устойчиво пише успешната си история в страната, като се фокусира върху грижата за своите служители и удовлетвореността на клиентите си. Веригата има над 100 магазина в цялата страна и 2 склада – Равно поле и Кабиле. За над 3 000 човека в България Lidl е отличен работодател – компания, която осигурява стабилност, сигурност и възможност за развитие. За това говорят редица награди, сред които и престижния международен сертификат TOP Employer, който Lidl получи тази година. Най-яркото доказателство за добрите работодателски практики обаче са служителите и техните истории. По време на кризата с COVID-19 голяма част от тях са на първа линия. Как посрещат извънредното положение и какво им дава сигурност в днешните несигурни времена? Представяме ви разказите на шестима от тях.

Антон Стамов работи от година и половина в логистичния център в Кабиле, Ямбол, като комисионер. Именно той е един от хората, които подготвят стоката, за да стигне навреме до клиентите в магазините. „Благодарен съм най-много, че в кризата не само не останах без работа, но дори получихме и бонус. Така се чувствам спокоен и за семейството си, което разчита мен“, споделя той. Това го кара да се чувства 100% сигурен в компанията и да иска да продължи да се развива и занапред в нея.

Диана Михайлова e зам.-мениджър филиал на магазин с над 10 години стаж в компанията, в която започва като касиер-продавач. Спокойна е в кризата защото знае, че има сигурна работа – убедила се е в това и през годините. "Lidl винаги изпълнява своите обещания – компанията е стабилна, грижи се за нас, заплатите са винаги навреме, имаме допълнително осигуряване и още много други придобивки.", казва Диана и подчертава, че извънредното положение потвърждава още нещо – че има страхотен, сплотен и силен екип. Друг зам.-мениджър филиал, Велина Митева, също е в компанията от 10 години – период, който категорично ѝ доказва, че може да разчита на Lidl 100%. Цени факта, че в Lidl усилията на хората се забелязват. „Ако даваш всичко от себе си, няма как да останеш неоценен“, споделя тя и дава за пример собствения си път в компанията, който винаги я е мотивирал да оправдава гласуваното ѝ доверие.

Стефан Стоянов започва работа в Лидл България преди 9 години като касиер-продавач, бързо се доказва и само 2 години по-късно вече е мениджър-филиал. От опит е научил, че колкото по-откровено се говори за предизвикателствата, толкова по-лесно ги приемат хората и се чувстват спокойни. Доказателство за това са и действията на Lidl в кризата – от постоянната комуникация и инструкции до осигуряването на предпазни средства, прегради на касите и имуностимуланти. „Почувствахме се горди от работата, която вършим. Ръководството се обърна към нас с признание и благодарност за усилията ни. По телевизията се излъчваше и телевизионен клип, който благодари на всички хора на първа линия“, казва той. За спокойствието на служителите според него допринася и увереността, че няма да загубят работата си и могат да бъдат сигурни за утрешния ден. „В момент, в който хората се притесняваха за работните си места, а някои губеха работата си, ние получихме бонуси, благодарност и уверение, че всичко е наред“. Истината е, че това е отношението, което среща през всички тези години, в които е част от Lidl. „Компанията не веднъж е показвала, че за нея хората са приоритет“, казва Стефан. Затова и на въпроса „Къде се вижда след години?“, отговаря с думите „В Lidl“.

Светла Стоянова, касиер в Lidl-Габрово, започва работа в компанията преди 10 години. По време на кризата най-силно я мотивира думата "благодаря". "Още в първите дни всички ние получихме благодарствено писмо от ръководството на компанията. Виждаш, че оценяват труда ти и това те кара да се чувстваш удовлетворен", разказва тя. Спомня си и как, докато била на каса и обслужвала младо момиче, то се обърнало към нея с думите: "Благодаря ви, че работите и че ви има". Именно тези малки на пръв поглед жестове ѝ показват колко много хората разчитат на тях и ѝ дава сигурност и спокойствие. Коронавирусът обаче я убеждава в нещо, което тя отдавна знае – компанията прави много за служителите си, стреми се да им осигуряви отлични условия за работа. "Понякога е изморително и сме като многоръкия Шива. Но има динамика, разнообразие, никога не е скучно и най-важното – тук се чувствам сигурна", допълва тя.

Василена Гелева е назначена за касиер-продавач в Lidl в началото на кризата. Само на 21 години е и това е първата ѝ работа. „Макар само от 2 месеца в компанията, Lidl ме накара да се чувствам сигурна – и за здравето, и за работата си. Даде ми шанс, когато нямах никакъв опит и ми доказа, че е коректен работодател, който се грижи за своите служители“, споделя младото момиче. Това ѝ дава стимул да чертае планове занапред и да иска да продължи да се развива в компанията, защото знае, че тя стимулира хора като нея, които имат желанието и амбицията да вървят напред. Василена е късметлийка, че може да разчита и на сплотен и задружен екип, а гъвкавото работно време ѝ позволява лесно да съчетава работата с любимите си хобита – книгите и времето сред природата.

За всички предимства на Лидл България като работодател, както и повече за програмите на компанията в областта на човешките ресурси, можете да научите в обновения ни кариерен сайт. Последвайте и профилите на компанията в LinkedIn, Facebook и Instagram.