В света на търговията всеки ден е изпълнен с предизвикателства. И специално при нас в Лидл България – защото ние сме удовлетворени едва тогава, когато са доволни нашите клиенти. Работата в сферата на продажбите е една интригуваща задача.
При Лидл България Ви очаква приветлива атмосфера като клиент и служител. Убедете се сами – ние ще се радваме на контакта с Вас!
Вашата роля
- Мотивирате и обучавате Вашия екип заедно с Мениджъра филиал, като споделяте опита и знанията си, пр. диспозиция на стоки, свежест, обслужване на клиенти, спазване на хигиенните изисквания, подготовка и провеждане на инвентаризации и др.;
- Ръководите магазина – като персонал, стокооборот и резултати в числа;
- Служите за пример на Вашите служители и носите отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа;
- Прилагате нови филиални концепции.
Вашият профил
- Отличавате се с изключителна ангажираност, изявено предприемаческо мислене и чувство за отговорност;
- Имате завършено средно образование, като предимство е образование и/или професионален опит в областта на търговията и/или хранително-вкусовата промишленост;
- Обичате да общувате с хора и да работите в екип;
- Имате ръководен опит и сте пример за Вашите сътрудници по отношение на любезността към клиента;
- Притежавате добри ръководни умения.
Нашето предложение
- 60 лв. под формата на ваучери за храна;
- Работа на пълен работен ден в международна компания с възможности за кариерно развитие;
- Сигурност, коректност и заплащане на изработеното време с точност до минута;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Платено въвеждащо обучение;
- Допълнително здравно застраховане;
- Карта Мultisport на преференциална цена;
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- 3 официални неработни дни - на 25 декември, 1 януари и неделята на Великден;
- Подарък и паричен бонус при раждане на дете.