В света на търговията всеки ден е изпълнен с предизвикателства. И специално при нас в Лидл България – защото ние сме удовлетворени едва тогава, когато са доволни нашите клиенти. Работата в сферата на продажбите е една интригуваща задача.
При Лидл България те очаква приветлива атмосфера като клиент и служител.
Убеди се сам – ние ще се радваме на контакта с теб!
Lidl. Възможност за любима работа. Присъедини се към нашия екип!
Какво ще правиш?
- Управляваш и оптимизираш самостоятелно и на собствена отговорност всички работни процеси във филиала;
- Грижиш се за наличността и свежестта на стоката във филиала, чистотата, качеството на обслужване и рентабилността;
- Ръководиш, организираш и мотивираш екипа от заместници и касиер-продавачи;
- Анализираш резултатите, оптимизираш продуктивността на твоя филиал и влияеш на бизнеса.
Какво очакваме от теб?
- Отличаваш се с изключителна ангажираност, изявено предприемаческо мислене и чувство за отговорност;
- Имаш завършено средно образование, като предимство е образование и/или професионален опит в областта на търговията и/или хранително-вкусовата промишленост;
- Имаш опит в управлението на хора;
- Притежаваш много добри умения да организираш работни процеси и екипи и бързо да вземаш решения.
Какво ти предлагаме?
- Служебен автомобил;
- Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
- Великденски бонус;
- Коледен бонус;
- Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
- Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
- Допълнително здравно застраховане;
- Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
- Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
- Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
- Карта Мultisport на преференциална цена;
- 1 ден допълнителен отпуск специално за рождения ти ден;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
- 3 официални неработни дни - на 25 декември, 1 януари и неделята на Великден;
- Работа на пълен работен ден в международна компания с възможности за кариерно развитие;
- Сигурност, коректност и заплащане на изработеното време с точност до минута;
- Работа на смени;
- Платено въвеждащо обучение.