Нашата история

Нашата история на успеха
Lidl стъпва на българския пазар през 2010 г., когато на 25 ноември едновременно отварят врати първите 14 магазина в 11 града в страната. Днес компанията има над 110 магазина в повече от 50 града и 2 логистични бази.
През годините Lidl се утвърждава като верига, която предлага оптимално съотношение качество-цена, внимателно подбран асортимент и богато портфолио от продукти собствена марка, които са гаранция за високо качество.
Lidl във времето

1973
Отваря врати първият магазин с марка Lidl в немския град Лудвигсхафен – с трима служители и 500 продукта в асортимента.

1988
15 години след откриването на първия магазин историята на успеха вече активно градят 5 700 служители.

1989
Lidl отваря първите си магазини извън Германия. Страната избраник е Франция.

90-те
През 90-те години служителите на Lidl в Европа нарастват до над 80 000, така че все повече клиенти да имат достъп до продуктите и да се радват на тяхното качество.

2006
Lidl е първият дискаунтър, който дългосрочно включва в асортимента си собствена марка за справедлива търговия, наречена „Fairglobe“.

2010
Започва историята на успеха на Лидл България с отварянето на първите 14 магазина в 11 града в страната.

Днес
Лидл България вече присъства с повече от 110 магазина в над 50 града в страната.
Lidl в цифри
Lidl присъства в 32 държави по цял свят