Lidl посрещна финалистите в инициативата „Обядвай с шефа на…“
Студент в специалност „Предприемачество“ в УНСС се срещна с Драгомир Илиев – Управител на ресор „Стоково снабдяване и маркетинг“ в Лидл България в рамките на петото издание на инициативата „Обядвай с шефа на…“.
Драгомир Илиев в качеството си на топ мениджър в компанията се включи в инициативата, която среща мотивирани и амбициозни млади българи с мениджъри на любимите им компании. Участието от страна на бизнеса е израз на подкрепа към младите таланти и насърчаване на стремежа им към кариерно развитие в страната.
Йордан Ненов, за който дигиталните технологии и предприемачеството са посока професионално развитие, получи възможността да се срещне лично с управителя на стратегическо за бизнеса на Лидл България направление, каквото е „Стоково снабдяване и маркетинг“. Студентът от УНСС, който трупа опит, живеейки и учейки в България и Германия, спечели журито с интереса си към уроците от практиката в компания топ работодател и сред лидерите в бързооборотната търговия.
Йордан бе част от силна група талантливи млади хора, които проявиха ярък интерес към Lidl, ето защо компанията отвори вратите си за петима финалисти като ги покани за срещи отблизо с представители на отделите Стоково снабдяване, Маркетинг, Подбор и Employer branding. Широката палитра от възможности за професионално развитие, в това число младежките програми, наред с факторите, които превръщат Lidl в работодател номер 1 в ритейл сектора и в топ 3 на най-добрите страната, разкриха пред тях нови гледни точки към личното и кариерно развитие.
В света на стоките, където продуктът е най-малката единица, която обаче формира големия потребителски интерес и лоялност от една страна, и изключителния ангажимент на компанията по отношение на съотношението качество на най-добра цена, от друга, събуди въпроси за отговорността към околната среда и родните производители. „Lidl впечатлява с това, че помага на български фирми да изнасят продукцията си в други държави. Верига с мисия, която съдейства на българските производители да се развиват“, сподели в мотивацията си Валери, която развива собствен бизнес с преработка и пакетаж на пчелен мед. Първият участник в trainee програмата на Lidl и настоящ топ кадър в отдел „Стоково снабдяване“, Калоян Михов сподели личната си мотивация да бъде част от екипа, наред с много любопитни детайли от работното ежедневие.
Отговорността е част от всичко, което Lidl прави, дори и от креативността, доказа ръководителят на отдел Маркетинг – Борислав Хлебников, който също се срещна с финалистите в инициативата „Обядвай с шефа на…“. Той сподели примери за успешни кампании, както и фактори, които превръщат творческия подход в силна маркетингова стратегия.
„Впечатлен съм от организацията на бизнес процесите, от професионализма и отговорностите, които имат служителите в Lidl, с цел да осигурят на потребителя продукти с гарантирано качество“, сподели финалистът Йордан Ненов, който обядва с Драгомир Илиев, Калоян Михов и Борислав Хлебников. Лоялен клиент на търговската верига, Йордан получи насърчение и силна доза мотивация в посока усъвършенстване на езиковите си знания, оползотворяване на най-ценния ресурс, с който разполагат младите хора, а именно времето и трупането на опит посредством целенасочен интерес към определен бизнес. Актуалното издание на стажантската програма на Lidl събуди силния му интерес към конкретен проект с потенциал за реални бизнес резултати.