Историята на Златина Герджикова и Стела Христова
Препоръчващ служител: Златина Герджикова, сътрудник Диспозиция, отдел Управление на стоки, РД Кабиле
Какво те мотивира да препоръчаш Lidl като работодател?
З: Мотивацията да препоръчам Lidl като работодател идва от добрите условия, които компанията предлага и разнообразните възможности за развитие.
А кои са качествата на Стела, които те убедиха, че тя ще се впише добре в екипа на Lidl?
З: Стела е много упорита, винаги усмихната и лъчезарна. Клиентите в магазините ни се нуждаят от приветливи служители като нея. И аз самата, когато пазарувам, предпочитам да се срещам такива хора.?
Ако трябва да опишеш Lidl като човек на твоя приятел какъв би бил той/тя?
З: За мен Lidl e Супермен. Дава спокойствие, насърчава хората и дава възможност на служителите си да се развиват, спрямо техните интереси и възможности.
Какво е чувството сега, когато имаш приятел в компанията?
З: Нашите длъжности не са пряко свързани и не работим заедно. Но съм много щастлива, когато дойда да пазарувам и една позната усмивка ме посрещне на касата.
Чувството е много приятно да знам, че съм помогнала с нещо на Стела да се реализира и тя е удовлетворена от работата си.
Какво те усмихва в работата в Lidl?
З: Постоянното разнообразие и динамика в естеството на моята професия, свързани с планиране, решаване на проблеми, справяне с различни ситуации в кратки срокове. Това ме държи активна и не ми позволява да се отегчавам.
Друго, което ме усмихва е подкрепата, която получавам от колегите и прекия ми ръководител. Чувствам ги като приятели, във всеки един момент и ситуация мога да разчитам на съвет и мотивация от тях. Всички са страхотни и аз съм голяма късметлийка че съм част от този екип.
Разкажи ни любима случка от работата ти в Lidl?
З: Любимата ми случка е от моя първи работен ден. Бях много притеснена и изплашена на път за офиса, в допълнение и бариерата на входа не се отваряше. Вече се бях паникьосала, че ще се проваля още от първия ден, когато колежка от отдел Персонал се появи с огромна усмивка на входа. Успокои ме и ми помогна да се ориентирам.
Няма да забравя широката усмивка на тази колежка и топлото посрещане - от този момент знаех, че имам подкрепа от колегите си и стабилен работодател зад гърба си.
Препоръчан служител: Стела Христова, касиер-продавач, гр. Ямбол, ул. Битоля 37
Какво те накара да избереш Lidl като работодател?
С: От Златина и други приятели съм чувала само хубави неща за Lidl като работодател.
Бяха ми разказвали за коректното заплащане, за точното отчитане на работното време и за заплащането на извънредния труд. Затова и много исках да започна работа в Lidl.
Важно ли е да познаваш предварително компанията отвътре през разказа на твой познат?
С: Да, хубаво е да познаваш компанията предварително. По този начин знаеш къде отиваш и с какво ще се сблъскваш в ежедневието.
Може би в началото ми беше напрегнато, но много бързо навлязох в работния процес и сега се чувствам много добре. Аз съм благословена да работя точно с тези колеги. Те са прекрасни хора, помагаме си и разчитаме един на друг във всеки момент.
Потвърди ли се препоръката на Златина по отношение на Лидл България като работодател?
С: Всичко, което ми разказа Злати се потвърди, дори имаше и други положителни изненади за мен.
Отношението на компанията към служителите е безценно, дори и малките жестове правят голямо впечатление. Получавам похвали, поощряване, благодарност от страна на ръководния екип и това стопля душата ми. Такова отношение не съм срещала на друго място.
Успяваш ли да съчетаваш работата си в Lidl с личния живот и семейството?
С: Да, успявам да балансирам работата с личния живот. Дори с колегите много често организираме походи, разходки извън работа и се забавляваме заедно.
Кое е най-ценното качество, което придоби от работата си в Lidl?
С: Най-ценното качество, което придобих, е правилното общуване с клиентите. Станах по-спокойна, търпелива, адаптивна защото за всеки клиент се изисква индивидуален подход и отношение.
Би ли препоръчала Лидл България като работодател?
С: Да, аз не съм спирала да препоръчвам Lidl като работодател, защото тук всичко е прозрачно и открито за служителите. Най-вече има приятелска атмосфера и разбирателство в екипа.