Възможност за любима работа

„Който работи, печели!“ на „Базара на професиите“ с Lidl

Рекламен постер на Базар на професиите 24-25.112023 в София Тех Парк

Запознахме над 900 младежи с вълнуващи професии в Lidl

04.12.2023г.

Над 900 гимназисти от 50 училища от Елин Пелин, Банско, Благоевград, Долна Малина, Криводол, Кюстендил, Ловеч, Плевен, Пловдив, Нови Искър, Севлиево, Сливница, Смолян и Челопеч надникнаха в същността на интересни професии, които упражняваме в Лидл България. Подкрепени от концепцията „Който работи, печели!“, младежите се „разходиха в обувките“ на регионален мениджър продажби, маркетинг експерт, касиер-продавач, специалист обучение и развитие, специалист стоково снабдяване, програмист и други професии в света на Lidl.

Нещо повече – младежите поставиха своите собствени качества на изпитание в ребусите и викторините, които екипът на Лидл България бе подготвил. Разплитайки загадките и преодолявайки главоблъсканиците, те стигнаха до най-важните умения, които ни правят успешни в международна компания – номер 1 в продажбите на дребно. Методите в работилницата на Lidl можем до проследим до епохата на Леонардо да Винчи, а по-късно са разработени допълнително от Монтесори и се прилагат в съвременното образование за проверяване и развиване на различни качества.

Значителен интерес предизвикаха и младежките програми на Лидл България. Присъстващите родители и пълнолетните ученици получиха напътствия за първи кариерни стъпки, а летните стажове на компанията блеснаха като отлична възможност за младите хора да работят и учат, да придобиват полезни трудови навици, да развиват комуникационни умения, да работят в екип и най-вече - да се ориентират какви биха били техните бъдещи професионални предпочитания.

„Стратегията на Лидл България е да създаде в служителите си усещане за работна среда с грижа към хората, като развива умения и познания, които са от полза не само в работната обстановка, но и в живота. Затова и на престижното събитие „Базар на професиите“ се постарахме да въвлечем учениците в активности за учене чрез правене. Използвахме нестандартни подходи в определянето на различните знания и умения за самоопределяне на талантите и качествата на хората, необходими за различните работни позиции. Също така запознахме участниците какви програми предоставя Лидл България за кариерен старт, както и среда за обучение и ангажираност за развиване на допълнителни умения, за бъдем по-успешни хора в света на 21 век.“ - споделя Рая Цветкова – мениджър HR маркетинг в Лидл България.

„Най-много се радвам, че успяхме да засилим ентусиазма на младежките мечти и да им припомним, че с умения като постоянство, упоритост, целенасоченост и уважение към другия могат да постигат много както в ученето, така и в кариерата в бъдеще.“ – допълни Силвия Митова, експерт „Работодателска марка“.

„Базарът на професиите“ се проведе на 24 и 25 ноември в София Тех Парк и се организира от Българска мрежа на Глобалния Договор на ООН. Ежегодният форум е най-голямото публично изложение за професионално ориентиране на младежи и заслужено се утвърдил като ключово събитие в областта на кариерното развитие за ученици.